Silent Spinner in een Duna Fun
Moderator: Sylvia.
Silent Spinner in een Duna Fun
Past een medium Silent Spinner op de eerste verdieping van een Duna Fun? (Aan de tralies)
Ja past wel alleen je hebt heel weinig speling, zal even pic posten hoe ik het heb gedaan.je doet hem in de bovenste tralie en dan aan de buitenkant het standaardje andersom, dit als reden dat het radje beetje gaat hangen en dan net de 1e verdieping raakt.Het wil op deze manier ook wel nog eens lawaai maken.omdat tralies niet echt heel stevig zijn.

Dat standaardje zo heb je wel nodig anders raakt hij de 1e verdieping, dit zou ook kunnen gebeuren als je een iets zwaardere hamster hebt.

Dat standaardje zo heb je wel nodig anders raakt hij de 1e verdieping, dit zou ook kunnen gebeuren als je een iets zwaardere hamster hebt.
-
Bij mij past het niet. Ik heb hem dan ook niet aan de tralies hangen, maar op de grond tussen de twee verdiepingen in staan.
De onderste verdieping heeft nu geen trapje, maar de hamster kan nog wel via de buizen omhoog (en ook via klimmen komt ze
al op de eerste verdieping) dus ze lijkt het trapje niet te missen. En het is helemaal stil!
Dus, looprad in het midden op zijn standaart en een trappetje weghalen, dan past het. Het is misschien minder mooi maar het is wel helemaal stil.
De onderste verdieping heeft nu geen trapje, maar de hamster kan nog wel via de buizen omhoog (en ook via klimmen komt ze
al op de eerste verdieping) dus ze lijkt het trapje niet te missen. En het is helemaal stil!
Dus, looprad in het midden op zijn standaart en een trappetje weghalen, dan past het. Het is misschien minder mooi maar het is wel helemaal stil.
[color=orange]Na anderhalf jaar hopen heb ik vanaf nu een rusje !![/color]
- Nella
- Hamsters: roborovski's
- Leeftijd: 39
Zou het niet aan de tralies vastmaken, maar gewoon op de eerste verdieping neerzetten. Daar staan die van mij ook allemaal op. Als je verdieping gewoon recht is, is dat ook gewoon volledig stil. Zou dat eerst maar eens proberen.... aan de tralies maakt volgens mij meer lawaai.
Roborovski's
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
Informatieve tekst roborovski's!
Ex-Hobbyfokker van de volgende kleuren: wildkleur, recessieve white-face, dominante white-face, wit en gevlekt
klopt nella aan de tralies maakt ie ook meer lawaai.alleen dan staat ie ook stuk hoger op de de standaard, omdat ze er in het begin nog wel eens gelanceerd werden dus zo gedaan.Binnenkort wel eens proberen on de laagste verdieping er uit te halen en dan met buis aan de binnen/buitenkant dat ze gewoon op de 2e verdieping kunnen komen.Dan houd je ook meer plek over op de begane grond.

-
- Leeftijd: 40
-
Ik heb 'm precies hetzelfde staan. Wat je eventueel wel zou k unnen doen, zodat het rad onder de bovenste verdieping past,
is de standaart wat afkorten. Dan gaat hij wel wat sneller in het zaagsel, maar het is wek een oplossing....
is de standaart wat afkorten. Dan gaat hij wel wat sneller in het zaagsel, maar het is wek een oplossing....
[color=orange]Na anderhalf jaar hopen heb ik vanaf nu een rusje !![/color]
-
- Leeftijd: 29
- Liesyousee
- Hamsters: John Snow & Hayley
- Leeftijd: 36
Mss omdat hij dan toch nogal kan bewegen, tenminste je bedoeld denk ik dat hij bij jou op het plateau-tje staat toch?
Ik heb hem zelf gewoon op de grond staat zo staat hij goed stevig in de bodembedekking:

Ik heb hem zelf gewoon op de grond staat zo staat hij goed stevig in de bodembedekking:

Greetz Rosaliee..
* mi Estrella; Speedy, Bandit, Boefje, Angel, Bounty, Twinkle'Star 'nd Teigetje! <3 *
* mi Estrella; Speedy, Bandit, Boefje, Angel, Bounty, Twinkle'Star 'nd Teigetje! <3 *
- Nella
- Hamsters: roborovski's
- Leeftijd: 39
Je kan de standaard vast proberen te maken? Beetje creatief zijn denk ik dan wel... maar moet zeggen dat ze hier allemaal op de verdieping staan en geen herrie maken. Misschien is de verdieping wat krom of de standaard? Probeer anders eens vast te plakken ofzo? Want het probleem bij jullie is dan dus dat de standaard trilt op de verdieping, dus als je die twee aan elkaar vast maakt, heb je geen lawaai meer... lijkt mij? Op de begane grond staat bij mij ook een radje, maar dat is een kleintje (zoals ook op de foto hierboven). Die past gemakkelijk onder de verdieping. De medium vind ik zelf niet handig in het zaagsel. Kan hij maar op heel klein plekje én je moet het trappetje van de onderste verdieping er eigenlijk vanaf halen om hem wat meer ruimte te geven.
Roborovski's
Ik (nou ja, m'n vader) heeft een stukje van het standaard afgezaagd, nu past hij precies onder de tweede verdieping. Ik heb hem nu echter toch op de eerste verdieping staan omdat meneer het wieltje volgooide met zaagsel. Nu klem ik het gele ding achterop tussen de bovenste tralie en de klep, die ik wel een beetje moet forceren zo, maar anders verschuift alles tijdens het rennen.