Help hamster lang niet gezien
Moderator: Sylvia.
-
- Hamsters: Pip - Kiki -Bollie
- Leeftijd: 19
Help hamster lang niet gezien
Hoi ik heb mijn hamster al 6 dagen niet gehoord niet bovengronds ze heeft geen eten gegeten die ik heb gestrooid en wegens mijn niteangel wheel heb ik gezien dat ze niet boven was want ik heb een teller ik dacht ik laat der even want soms was het vaker maar 6 dagen is wel heftig ik heb een beetje zitten graven nog steeds geen reactie ik maak me erg zorgen is het überhaupt nog mogelijk dat ze nog leeft
ze is ook nog maar bijna een jaartje en heb ervoor 3 hamsters gehad die hun 2 jaar hebben gehaald

- layla
- Hamsters: 2 syrtjes
- Leeftijd: 37
- Contacteer:
Re: Help hamster lang niet gezien
Je hamster 6 dagen niet zien is wel heel erg lang. Aangezien ze ook niet aan haar eten geweest is zou ik eerst proberen haar te lokken en als je dan nog steeds geen beweging ziet zit er niets anders op dan haar te zoeken.
-
- Hamsters: Pip - Kiki -Bollie
- Leeftijd: 19
Re: Help hamster lang niet gezien
Ik denk dat lokken niet gaat werken sinds ik al zoveel geluid maakte en graafde ook met haar eten zakjes schudde ik wacht even tot mijn moeder thuis is om samen verder te zoeken naar haarlayla schreef: 25 nov 2024, 08:35 Je hamster 6 dagen niet zien is wel heel erg lang. Aangezien ze ook niet aan haar eten geweest is zou ik eerst proberen haar te lokken en als je dan nog steeds geen beweging ziet zit er niets anders op dan haar te zoeken.