Viva × Kiko =» Hele mooie jongen
Moderator: Sylvia.
Viva × Kiko =» Hele mooie jongen
Het eerst nestje van viva × kiko is geboren..
Viva is een mooi blauw-wildkleur vrouwtje, ze is geboren uit het eerste nestje van Durex × Climax.
Kiko is een mooi pareltje zonder aalstreep, hij komt van een (onbekende) fokker.
Ze zijn allerbij donker oog, maar toch kwamen er 2 roodoogjes uit, met een hele apparte kleur.. Ik zal er binnen kort foto's van maken en hierop zetten, als je dan de kleur weet mag je het zeggen..
De jongen zijn geboren op 2juni'08 en het zijn 8 jongen in de kleuren:
Blauw-wildkeur, erg lichte blauw-wildkleur en de apparte kleur met roodoog. De geslachten zijn nog onbekend.
Reserveren:
Viva is een mooi blauw-wildkleur vrouwtje, ze is geboren uit het eerste nestje van Durex × Climax.
Kiko is een mooi pareltje zonder aalstreep, hij komt van een (onbekende) fokker.
Ze zijn allerbij donker oog, maar toch kwamen er 2 roodoogjes uit, met een hele apparte kleur.. Ik zal er binnen kort foto's van maken en hierop zetten, als je dan de kleur weet mag je het zeggen..
De jongen zijn geboren op 2juni'08 en het zijn 8 jongen in de kleuren:
Blauw-wildkeur, erg lichte blauw-wildkleur en de apparte kleur met roodoog. De geslachten zijn nog onbekend.
Reserveren:
Hamstery 't Rusje
www.hamsterytrusje.tk
(Jan)
www.hamsterytrusje.tk
(Jan)
-
- Hamsters: 21
- Leeftijd: 34
-
- Leeftijd: 37
Vind je Viva niet nog een beetje jong voor een nestje? Ze is pas van 30 maart? Dat is 2,5 maand
Nu is het al gebeurd , dus veel succes. Hoop dat Viva het goed trekt.

Nu is het al gebeurd , dus veel succes. Hoop dat Viva het goed trekt.
♥ Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ♥
Liefs van Romy, Hadey, Nederlandse hangoor dwerg Macho en Doerak de kat!
Ja ze is nog wel jong, maar het gaat erg goed met haar ! Ik heb haar door ruimte gebrek bij Kiko ingezet.. (nu heb ik geen ruimt gebrek meer hoor)
Het zou best kunnen dat het geel wildkleur is nou je het zegt.. waarschijnlijk komen deze week de foto's er nog op (misschien morgen of overmorgen al als ik tijd heb)
Het zou best kunnen dat het geel wildkleur is nou je het zegt.. waarschijnlijk komen deze week de foto's er nog op (misschien morgen of overmorgen al als ik tijd heb)
Hamstery 't Rusje
www.hamsterytrusje.tk
(Jan)
www.hamsterytrusje.tk
(Jan)
Maar nestje van Durex x Climax (2e in korte tijd) moest naar de dierenwinkel als je niet genoeg afnemers had? Je hebt hier wel genoeg afnemers voor hoop ik ?
♥ Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ♥
Ze was net 8 weken met een nest? Hoe.. Sorry, ik heb er geen woorden voor..
Besef je wel hoe zwaar dat voor zo'n diertje is? Ze is nog veel te jong, te klein. Dat ze het 'goed maakt' wil niet zeggen dat ze dit zonder veel moeite doet. Een nestje is sowieso niet niets, maar voor een diertje van 8 weken is het al helemaal een zware taak..
Wanneer is ze dan in vredesnaam gedekt? Net nadat ze gescheiden werd van haar broertjes en zusjes?
Besef je wel hoe zwaar dat voor zo'n diertje is? Ze is nog veel te jong, te klein. Dat ze het 'goed maakt' wil niet zeggen dat ze dit zonder veel moeite doet. Een nestje is sowieso niet niets, maar voor een diertje van 8 weken is het al helemaal een zware taak..
Wanneer is ze dan in vredesnaam gedekt? Net nadat ze gescheiden werd van haar broertjes en zusjes?

Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..