Geen kooi.
Moderator: Sylvia.
-
- Leeftijd: 30
-
- Hamsters: 1 Bolletje Kiki
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
De kooi is inderdaad wat te klein voor een rusje. Ik zou het uitbreiden met andere sets van Ferplast. Zo kan er niet veel in de kooi en heeft je hamster niet echt veel uitdaging 
Sander

Sander
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
-
-
- Leeftijd: 40
Aha, mijn broer woont daar dichtbij (Elsegem). Ik dacht dat hij zei dat er in Oudenaarde een zoomart was.
Normaal kan je in zoomart een Savic rody kopen voor €17,99

opp: 55x39
Sommige hebben nog de savic hamster heaven voor €54

opp: 80x50
en ferplast duna fun

En zoals ik al zei is de gekoppelde curverbox ook een goedkope oplossing. Ik zie dat Oudenaarde geen Wibra heeft maar wel een blokker. Daar kan je die ook kopen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Normaal kan je in zoomart een Savic rody kopen voor €17,99

Sommige hebben nog de savic hamster heaven voor €54

opp: 80x50
en ferplast duna fun

En zoals ik al zei is de gekoppelde curverbox ook een goedkope oplossing. Ik zie dat Oudenaarde geen Wibra heeft maar wel een blokker. Daar kan je die ook kopen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Laatst gewijzigd door fieward op 08 mar 2009, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
De Laura is nog niet echt een verbetering, die is alleen een stukje hoger. Ik zou liever kiezen voor een ruimer grondoppervlak, en daarna eventueel nog een stukje de hoogte in.
Pootje van jeweetwelkater Joep en prinses Guusje.
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Sowieso schrijf je sowieso als sowieso. Dus niet als zowiezo, zoizo, zoiezo, zo ie zo, zo izo, sowiezo, zo en zo, zo i zo, zowieso, sowizo..
Je hebt gelijk. Ik had vergeten dat bij de de opp van de laura die buizen wordt meegerekend. Heb de post aangepast.**Lilia** schreef:De Laura is nog niet echt een verbetering, die is alleen een stukje hoger. Ik zou liever kiezen voor een ruimer grondoppervlak, en daarna eventueel nog een stukje de hoogte in.
Laatst gewijzigd door fieward op 08 mar 2009, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-