Gaatje voor drinkfles in Mini Duna. Ontsnappen?
Moderator: Sylvia.
Gaatje voor drinkfles in Mini Duna. Ontsnappen?
Hoi!
Ik heb een paar tussentralies van de Duna Fun weten te bemachtigen maar nu wil ik eigenlijk de drinkfles op een andere plaats maken dan waar het gat zit in de Mini Duna. Kan een dwerghamster door dat gaatje kruipen als ik het open laat? En iemand als eens zo'n gat dicht moeten maken? Dat kan volgens mij wel met een bout en een moer.
Ik heb een paar tussentralies van de Duna Fun weten te bemachtigen maar nu wil ik eigenlijk de drinkfles op een andere plaats maken dan waar het gat zit in de Mini Duna. Kan een dwerghamster door dat gaatje kruipen als ik het open laat? En iemand als eens zo'n gat dicht moeten maken? Dat kan volgens mij wel met een bout en een moer.
Rusje Dennis :)
Haha nu ben ik zelf toch ook nog een keertje gaan kijken. En ja. Ja ik weet het niet zo goed. Als ik wel eens zie hoe mijn rusje zich wel eens achter z'n rad wringt.. Daarom vroeg ik me dus ook af of iemand al eens ontsnappingsavonturen heeft meegemaakt met dat gaatje!Charlene schreef:Bedoel je dat hele kleine gaatje?
Dan moet je toch wel een hamster van 3milimeter groot hebben toch?Of vergis ik me zo in de grootte van dat gaatje? Mijne staan in de schuur kan er niet zo even naar kijken
Maar het lijkt mij dat daar geen ene hamster door past?
Rusje Dennis :)
-
- Leeftijd: 37
-
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Ik heb een gat geboord op een andere plek in de mini-duna voor mijn rusjes. Het orginele gat heb ik gewoon open gelaten, een volwassen rus komt er niet doorheen.
Inmiddels zijn mijn russen wel overgeplaatst, omdat ik eerdaags een nestje verwacht en die jonge springdingen komen er wel door haha!
Inmiddels zijn mijn russen wel overgeplaatst, omdat ik eerdaags een nestje verwacht en die jonge springdingen komen er wel door haha!
Fokster van syrische hamsters & russische dwerghamstertjes.
Bij interesse in een hamster of informatie, graag e-mailen.
Bij interesse in een hamster of informatie, graag e-mailen.
-
- Leeftijd: 60