Begin mei ga ik onderstaande 2 knapperds aan elkaar voorstellen.. In de hoop dat er snel een dekking plaats gaat vinden.
Moeder van dit nest word mijn eigen Bibie – Oranje witband langhaar. Bibie is 3 December 2012 geboren in Zweden en zal op moment van dekking ruim 5 mnd zijn. Ze is met Exo Knaag 7 april naar ons toe gekomen. Vanaf het moment dat we thuis waren was ze gelijk heel relaxed. Ze lijkt erg weinig last te hebben van de lange reis. Ze is nieuwsgierig, maar kan ook rustig even bij je op schoot zitten.

Vader van dit nest word de Sweedse Nitroglycerine – Geel DS korthaar op moment van dekking is hij bijna 1,5 jaar. Nitro woont sinds begin Januari bij ons. Toen Decimo was overleden was ik snel op zoek naar een vervanger om Avia te dekken. Helaas werd ze niet zwanger. Omdat Nitro een heel lief rustig ventje is en ik wel heel erg weg van hem ben is hij na overleg met zijn baasje Agnes hier blijven wonen.

Toen ik na eventjes zoeken een dame had gevonden, was al vrij snel duidelijk dat Nitro de perfecte match is voor Bibie. Beide zijn mooie compacte hamstertjes.. niet heel groot, maar mooi in verhouding. Daarnaast is natuurlijk ook zijn leeftijd mooi. Met dit nestje zal ik geen langhaar hamstertjes verwachten, maar ze worden wel allemaal drager van.
Verwachting:
Ik verwacht sowieso lieve tamme hamstertjes in de kleuren:
Dames: goud schildpad en als hij oranje draagt ook oranje schildpad
Mannen: goud en als hij oranje draagt ook oranje
Kans op Witband en/of DS
Alle ukken korthaar, drager langhaar
Reserveren:
Er kan nog gereserveerd worden voor huisdieren, daarvoor kan je een mailtje sturen naar: chantalfictorie@hamsterycandy.nl