Candace is een crème langhaar dametje, geboren op 28 december 2013 in het Disney nest bij Paulien. De eerste keer dat ik contact had over dit externe nestje van HC was afgelopen oktober, dus ik zat al lang met smart op haar te wachten

Het is voor mij een tijdje geleden dat er een hamster bij mij woonde , dus de komst van Candace is zeer welkom!
Die eerste drie kwartier in de reisbox heeft ze als een soort hamster-jaws rond lopen woelen diep onder de bodembedekking, en vervolgens ging ze heerlijk slapen. Hier zit ze half slapend op een stukje appel te sabbelen

Daag, ik ga even tot rust komen!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 13-2-2014
Het gaat goed met Candace!
Ik was een klein beetje verbaasd toen ik zag dat er uit allebei de ingangen van haar slaaphuisje een dikke laag cotton comfort kwam zetten ( hoe kan ze er nou uit?!? ) Maar haar eten verdween en savonds kwam ze mooi tevoorschijn. Vandaag even goed gekeken en wat een verbouwing! Eerst lag overal een laagje van dezelfde dikte, en op en onder de trap lag niets. De trap rechts heeft ze nu helemaal buiten gebruik gesteld, en de ingang links sluit ze weer netjes af bij binnenkomst

Ze is ook alweer goed gegroeid, en weegt nu 111 gram ( bij aankomst 101 )

Oké leuk, geef nu mijn dak maar weer terug.