heb nog veel spulletjes liggen. moet weg ivm overlijden. het hoeft allemaal niet veel op te brengen. pm bij intresse, laat je mail adres achter zodat ik wat foto's toe kan sturen.
vraag er wel iets voor natuurlijk maar niet veel
alles moet dus weg. ik had zelf ook een syr
heb het whodent wheel al verkocht. maar heb nog wel het volgende liggen:
drinkflesje van ferplast
groen voerbakje
1 kleine boomstam
1 grotere boomstam
1 grote boomstam
1 klein rad voor dwerghamster
1 groot stronest met 2 ingangen
1 kleine wipschommel
1 vierkant hout look huisje
1 wilgentak brug (hout) best groot
1 bal voor een syr (kleur doorzichtig)
excl verzendkosten. (die bedragen 6,95)
LET OP! als iemand z.s.m. besluit om ALLES in 1 keer van me over te nemen, dan kan alles weg voor 15 euro excl verzendkosten. dus voor 22 euro heb je alles!!! dan betaal je per artikel dus 1 euro 50. maar je moet wel alles van me overnemen.
pm maar bij intresse. ALS IK ER MAAR VANAF BEN!
Laatst gewijzigd door noenoe op 27 jul 2009, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn syrische hamster: Joni en Bolletje Kiki
† Hans, Grietje en Miep
Kijk ook eens op mijn site:[url=http://www.freewebs.com/sandershamsters]Klik[/url]
Ja Aachen ligt in Duitsland officieel toch? Maar het scheelt geen zak. Ik was verleden jaar daar even op vakantie bij Maastricht - Aachen Airport. Dat lag nog in Limburg.
[size=75][color=green]† Pipsqueak, Nana, Diesel, Sleep In Heavenly Peace[/color][/size]
In haar andere topic wat gisteren gesloten is zegt ze dat ze in Roermond woont? Ik snap er echt neits meer van. Ik vraag me af waar het nu is, en foto's van het terra en de vraagprijs ervan. Roermond is eventueel nog wel te doen voor mij Aachen niet