Moeder van dit nest zal Grigio Mara's Zara worden. Zara is een zilvergrijs langhaar dame, geboren in mijn Z-nest op 4 mei 2012. Zara's moeder komt uit mijn eigen lijn, haar vader is de Finse Cotton the Fluffmaster. Zara is een prachtige, grote en vooral lieve en zachtaardige dame. Het is echt een prachtige knuffelbeer en ik ben echt dol op mijn lieve dame.

Vader van dit nest zal Grigio Mara's Unas worden. Unas is geboren op 13 september 2011 in mijn U-nest met als ouders Sulfidas' Vivaldi en Sneeuwwitje van Sine Cera. Vivaldi is ruim 2 jaar oud geworden en Sneeuwwitje is gestorven aan een niet erfelijke verstopping (er is sectie op haar gedaan door Miriam). Unas is een grijs korthaar ventje en vooral ontzettend lief. Bij is eerder dit jaar bij Sanne papa geworden van zes kleintjes.
Verwachtingen:
Verwacht worden hamsters in een heleboel kleuren, omdat onbekend is wat beide ouders dragen. Zara is drager van crème en mogelijk van roest en zwart. Unas is drager van zwart en roest, mogelijk van crème (zijn broer wel).
Reserveringen:
Uit dit nest gaan uitsluitend huisdieren weg!
1. Hamstery Grigio Mara - dame
2. Yara - ventje????
3. Marin - maakt niet uit
4. Dana - ventje
Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom!