tk een aantal spullen ivm overlijden
Moderator: Sylvia.
maakt het iets uit waar ik woon dan? ik ben toch (bijna) nooit thuis. studeer/werk (meestal) in limburg (op kamers), ben ik niet met mijn studie bezig, dan ben ik in brabant. whodent wheel is trouwens verkocht. (ook het grijze bakje, rode slaapplaats, en 2 kleurige buis is verkocht) de rest is dus allemaal nog beschikbaar! nogmaals het hoeft niet veel op te brengen. (whodent wheel ging weg voor 5 euro) het liefst doe ik alles in 1 keer weg. dan ben ik ook gelijk van de rest meteen af..
omdat ik de dingen wel moet gaan versturen i.v.m. studie en werk etc, kan ik de verzendkosten voor iemand die alles in 1x koopt wel verlagen. (maar dan moet die dus wel alles ineens willen hebben) is de prijs acceptabel, dan kan ik kijken wat ik met de verzendkosten doe.

-
- Leeftijd: 40
Re: tk een aantal spullen ivm overlijden
hey ik zag staan dat je een aantal dingetjes te koop hebt,
ik ben zelf nog opzoek naar houten spullen voor in mijn hamster hok,
ik zag staan dat je een houten boomstam had en een huisje enz..
heb je daar foto's van?
mvg. C
ik ben zelf nog opzoek naar houten spullen voor in mijn hamster hok,
ik zag staan dat je een houten boomstam had en een huisje enz..
heb je daar foto's van?
mvg. C
noenoe schreef:heb nog veel spulletjes liggen. moet weg ivm overlijden. het hoeft allemaal niet veel op te brengen. pm bij intresse, laat je mail adres achter zodat ik wat foto's toe kan sturen.
vraag er wel iets voor natuurlijk maar niet veel
alles moet dus weg. ik had zelf ook een syr
heb het whodent wheel al verkocht. maar heb nog wel het volgende liggen:
drinkflesje van ferplast
groen voerbakje
1 kleine boomstam
1 grotere boomstam
1 grote boomstam
1 klein rad voor dwerghamster
1 groot stronest met 2 ingangen
1 kleine wipschommel
1 vierkant hout look huisje
1 wilgentak brug (hout) best groot
1 bal voor een syr (kleur doorzichtig)
excl verzendkosten. (die bedragen 6,95)
LET OP! als iemand z.s.m. besluit om ALLES in 1 keer van me over te nemen, dan kan alles weg voor 15 euro excl verzendkosten. dus voor 22 euro heb je alles!!! dan betaal je per artikel dus 1 euro 50. maar je moet wel alles van me overnemen.
pm maar bij intresse. ALS IK ER MAAR VANAF BEN!