hamsterHOTEL bij Blokker!?
Moderator: Sylvia.
-
Bij ons bij de blokker is het nog erger, daar zijn de kooitjes voor maar 5 euro te koop. Dit zorgt pas echt voor impulsaankopen. Gelukkig staan er op internet meerdere sites die grote waarschuwingen tegen de kooitjes geven, dus dat is al wat meer positiever nieuws dan dat er niets over te vinden is.
Overigens geloof ik het niet helemaal wat in bovenstaande post van maaktniksuit staat, dat je voor 200 euro aan kooitjes hebt gekocht, want je bent 12, en dan geef je je geld echt wel ergens anders aan uit. Daarnaast is het ook nog eens onverantwoord omdat je daarmee de verkoop juist stimuleerd.
Overigens geloof ik het niet helemaal wat in bovenstaande post van maaktniksuit staat, dat je voor 200 euro aan kooitjes hebt gekocht, want je bent 12, en dan geef je je geld echt wel ergens anders aan uit. Daarnaast is het ook nog eens onverantwoord omdat je daarmee de verkoop juist stimuleerd.
[color=orange]Na anderhalf jaar hopen heb ik vanaf nu een rusje !![/color]
-
- Leeftijd: 29
nahhh 5 euro!!
ik had ze en hele tijd geleden gezien en kreeg haast een hartaanval
ik heb het echt te doen met de hamsters die nu on zo'n kooitje zitten
ik had ze en hele tijd geleden gezien en kreeg haast een hartaanval

XX Ilse en de hamsels Puck en Chica !!
hier het foto topic van Chica: http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=79140
hier die van Puck: http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=79141
hier het foto topic van Chica: http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=79140
hier die van Puck: http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=79141
-
- Hamsters: Soep
ja inderdaad een vrouw wou het voor haar muis kopenillizie schreef:nahhh 5 euro!!
ik had ze en hele tijd geleden gezien en kreeg haast een hartaanval![]()

ik schaam mezelf dat ik niet tegen haar heb gezegd dat het een slechte kooi is, maar anders kwam het zo betweterig over vind ik dan

- groetjes, Romy en hamster Soep.
in herinnering: Fred, Indy, Günther,Sammy en Tante Pollewob, Sputnik en Man-Beau Mumber 5.
in herinnering: Fred, Indy, Günther,Sammy en Tante Pollewob, Sputnik en Man-Beau Mumber 5.
Mijn moeder zag in die tijd ook die kooi in het blokker krantje staan, en zij zei ook tegen mij: daar doe je toch geen syrische hamster in!!
Dus ik ging kijken en kon mijn ogen niet geloven
!!!
En dan zetten ze er ook nog vrolijk: "Dierendag" bij, nou dit is niet wat je je huisdier aandoet op dierendag hoor!!!
maargoed,,, het is natuurlijk goed dat sommige blokkers de kooien niet meer hebben, MAAR er zijn ook nog steeds blokkers waar ze hem nog WEL verkopen! en dat voor heel weinig geld (5 Euro las ik al !)
En wat doen we tegen de mensen die al 1 gekocht hebben? Hun advies geven? zeggen dat het slecht is? laten weten wat een hamster WEL nodig heeft?! Het liefste vertellen we ze alles over wat een hamster nodig heeft om een goed leven te leiden, maar HOE kunnen we dit doen?
Iemand suggesties??
Sjonge jonge,, ik snap niet dat als ze geen verstand hebben van sommige producten waarom ze de kooien dan WEL verkopen ....

Dus ik ging kijken en kon mijn ogen niet geloven

En dan zetten ze er ook nog vrolijk: "Dierendag" bij, nou dit is niet wat je je huisdier aandoet op dierendag hoor!!!

maargoed,,, het is natuurlijk goed dat sommige blokkers de kooien niet meer hebben, MAAR er zijn ook nog steeds blokkers waar ze hem nog WEL verkopen! en dat voor heel weinig geld (5 Euro las ik al !)

En wat doen we tegen de mensen die al 1 gekocht hebben? Hun advies geven? zeggen dat het slecht is? laten weten wat een hamster WEL nodig heeft?! Het liefste vertellen we ze alles over wat een hamster nodig heeft om een goed leven te leiden, maar HOE kunnen we dit doen?
Iemand suggesties??
Sjonge jonge,, ik snap niet dat als ze geen verstand hebben van sommige producten waarom ze de kooien dan WEL verkopen ....

- ~Anne-Marie
- JohannaL.
- Hamsters: lily
Bij ons is de buurt worden ze nu niet meer verkocht bij de Blokker .. Maar onze dierenwinkel verkoopt ook mini-kooitjes terwijl er bij staat voor Syrische hamster?! Ik snap het echt niet! bij ons in de buurt kan je ook niet normaal even iets voor je Syrtje halen. Geen radjes, geen speeltjes of een fatsoenlijke kooi! Gelukkig haalt niemand er ook iets
Geloof dat onze lieve dierenwinkel snel failiet is 
En nu worden ze ineens wel weer gekocht
Ik ga vandaag direct een mail schrijven!

En nu worden ze ineens wel weer gekocht

Ik ga vandaag direct een mail schrijven!
-
- Leeftijd: 30
-
- Leeftijd: 34
- Contacteer:
Ik heb zo'n goede daad gedaan!
Zelf loop ik vaak rond in de blokker, nieuwe beker, glas, bord etc. (ik ben vrij lomp, dus er gaat nogal wat stuk hier
)
ook daar hadden ze de kooi. Er stond een vrouw met haar dochtertje naar te kijken en ze hadden het erover dat het houden van een hamster misschien wel wat was. Ik kon het niet laten, ben naar ze toe gelopen en uitgelegd dat het echt niet kan in zo'n ding.
Ze waren blij het te horen en pakten het goed op. De vrouw vroeg of ik zelf hamsters had en hoe ik ze hield, ik heb ze toen uitgenodigd om te komen kijken. Kind was vrij, en de vrouw vond dat eigenlijk wel een goed idee. Ik vond het heel apart dat ze er gelijk op in gingen, maar als ik een hamster van die hel kan redden heb ik het er wel voor over om twee wildvreemden even in mijn kamer te laten kijken hoe het beter kan! Lang verhaal kort, ze zijn bij mij in mijn kamer geweest en hebben gekeken naar de kooien die ik nog had, en naar de hamsterkast. Mijn syrtje werd wakker van de constenatie in mn kamer en vroeg gelijk aandacht. Heb hem even aan het kind gegeven omdat ie toch al wakker was. Ze heeft hem geaait en was heel voorzichtig, goed teken.
Heb ze verteld over het forum en gezegd dat als ze zich iets afvroegen altijd hier terecht konden en eventueel ook mij een mailtje konden sturen. Gisteren kreeg ik een mailtje met foto van hun ingerichte grote duna voor een rusje. Voelt heel goed
En stiekem ben ik heel trots op mijn goede daad! woehoe!
Zelf loop ik vaak rond in de blokker, nieuwe beker, glas, bord etc. (ik ben vrij lomp, dus er gaat nogal wat stuk hier

ook daar hadden ze de kooi. Er stond een vrouw met haar dochtertje naar te kijken en ze hadden het erover dat het houden van een hamster misschien wel wat was. Ik kon het niet laten, ben naar ze toe gelopen en uitgelegd dat het echt niet kan in zo'n ding.
Ze waren blij het te horen en pakten het goed op. De vrouw vroeg of ik zelf hamsters had en hoe ik ze hield, ik heb ze toen uitgenodigd om te komen kijken. Kind was vrij, en de vrouw vond dat eigenlijk wel een goed idee. Ik vond het heel apart dat ze er gelijk op in gingen, maar als ik een hamster van die hel kan redden heb ik het er wel voor over om twee wildvreemden even in mijn kamer te laten kijken hoe het beter kan! Lang verhaal kort, ze zijn bij mij in mijn kamer geweest en hebben gekeken naar de kooien die ik nog had, en naar de hamsterkast. Mijn syrtje werd wakker van de constenatie in mn kamer en vroeg gelijk aandacht. Heb hem even aan het kind gegeven omdat ie toch al wakker was. Ze heeft hem geaait en was heel voorzichtig, goed teken.
Heb ze verteld over het forum en gezegd dat als ze zich iets afvroegen altijd hier terecht konden en eventueel ook mij een mailtje konden sturen. Gisteren kreeg ik een mailtje met foto van hun ingerichte grote duna voor een rusje. Voelt heel goed

En stiekem ben ik heel trots op mijn goede daad! woehoe!
Leef je leven in het nu. Het verleden is geweest en de toekomst bestaat (nog) niet!
-
-
- Leeftijd: 32
- ~Anne-Marie